- Reference loga
- Aiesec
- Raiffeinsenbank a.s.
- Vitana a.s.
- VLTAVA-LABE-PRESS, a.s.
- VELUX ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
- VELUX SLOVENSKO spol. s r. o.
- Henkel ČR, spol. s r.o. divize Schwarzkopf Professional
- Henkel Slovensko s.r.o. divize Schwarzkopf Professional
- Alphaduct a.s. - Dermacol
- Léčebná kosmetika - Karolína Zborníková
- Cormen s.r.o.
- Zlínský kraj
- Seznam.cz, a.s.
- Beiersdorf
- Europasta SE
- Jihočeský vědeckotechnický park a.s.
- Karmášek
- Engel strojírenská spol.s r.o.
- OVB Allfinance
- KERN-LIEBERS CZ spol.s r.o.
- Reference workshop Manipulace ve vyjednávání
Léčebná kosmetika - Karolína Zborníková
Hezký den Leoši,
léta jsem pracovala, jako obchodní zástupce pro celkem významné společnosti. Byla jsem přesvědčená, že není rozdíl v tom, co člověk nabízí a pokud je obchodník, prodá všechno.To byl ale můj velký omyl a tak když jsem nastoupila jako OSVČ do společnosti,kde jsme měla uspět, jako ambulantní prodejce špičkové léčebné kosmetiky a začít jejkomunikovat s lékaři a současně s kosmetičkami, nabyla jsem dojmu, že tento úkol nemám šanci zvládnout! V první fázi jsem hledala cesty, jak z toho ven - jak utéct a začít jinde, ale posléze jsem zjistila,že toto není dobrý způsob, jak podpořit vlastní vývoj. Postupem času jsem se zaměřila na to, proč nejsem tak úspěšná, jako v předchozích firmách. Měla jsem cíl, neznala jsem nástroje, které by mě k němu dovedly. Začala jsem u efektivity své práce, protože jsem pracovala sama na sebe a to je celkem zásadnírozdíl mezi tím, jak jsem byla zvyklá dříve pracovat.Jenomže jsem se sama nebyla schopna odrazit od tohoto bodu dál a to k tomu, aby mé prodejevzrostly a měly perspektivu dále růst. Pak ale přišla nabídka od vaší společnosti spomocí celou situaci analyzovat a najít řešení. Celé to bylo tak snadné, neboť jsme oba vyšli ze svých vlastních zkušeností a na tom jsme začalistavět kámen ke kameni, až jsme se dobrali k nějakému logickému výstupu. Vy jste mě vedl, já jsem hledala řešení, spolu jsme je analyzovaly - to vše v příjemné a pohodovéatmosféře, která dodá člověku klidu a dovolí mu, aby odložil obavy z případného negativního hodnocení. Takže jak jsem to celé pochopila a navnímala, vaše práce spočívá v tom, probuditv obchodníkovi to, o čem v podstatě on sám neví, že v sobě má a najít prostředky, jak toto dále rozvíjet. Výsledek? Dnes mám svou strategii, která mi nese úspěch, ale co víc? Vedu své klientky k tomu, aby i ony byly úspěšné! Naučila jsem se produkt, přesvědčila jsem se o jeho účincích a to mě dovedlo k tomu,abych jej uměla prodat - to vše formou "hry." Scénář je mi jasný, dnes už jej neberu, jako scénář, ale mám jen zažitý a tím, že mi přinesl úspěch,jsem se naučila jej milovat a nesu to dál, jako pochodeň :-) Implementuji do něj své další zkušenosti a piluji je k dokonalosti. Nejlepší ale na celé této zkušenosti je, že jsme "nakazila" i některé své kolegy a co je důležité, velkou část svých klientek a z toho mám obrovskou radost! Chci vám touto formou poděkovat a popřát vám mnoho spokojených a úspěšných managerů,kteří zasvětili svůj život obchodu. Také bych chtěla ocenit váš následný zájem o to, jak se dál rozvíjím a co nového jsem se naučila díky systemickému koučování a nahlédnutí do pravidel Performance tuning®. Velmi si vážím toho, že jsme ve stálém spojení, neboť věřím, že dobrý obchodník má stále na čem pracovata to nejen u sebe.
S úctou, Karolína Zborníková :-)
Datura s.r.o.